2.09.2015

TRANSFORMATION - EARRINGS




Kolczyki były kiedyś naprawdę piękne.. złote.. uwielbiam złoto. Niestety po jakimś czasie "złoto" się starło i kolczyki wyglądały tragicznie...


BEFORE:





Miałam je wyrzucić, ale bardzo nie lubię tego robić. Wolę odłożyć coś na później "a może jeszcze się przyda".. i tak poleżały sobie kilka miesięcy w szafie, aż zaczęłam robić porządki i znalazłam te zapomniane kolczyki. Pomyślałam, że może jeszcze da się je uratować i zaczęłam kombinować... Jak to ja zawsze lubię kombinować  ;) najpierw ścierałam paznokciem złotą powłokę ale to za dużo roboty.. potem zmywacz do paznokci i patyczki higieniczne.. trochę lepiej ale też dużo zabawy. W końcu soda oczyszczona i woda. Strzał w dziesiątkę! :) Zanurzyłam kolczyki w sodzie z wodą następnie umyłam pod wodą i...gotowe! :) ślicznie się błyszczą! jak małe lustereczka :) Kolczyki wyglądają jak nowe. Czarne końce musiałam już wyczyścić zmywaczem do paznokci ponieważ były matowe.

AFTER:









1 komentarz:

  1. Wooow! Super metamorfoza. Kto by pomyslal ze moze wyjsc cos takiego. Ja tez musze sie przyjrzec mojej bizuterii moze tez cos da sie uratowac. Dzieki !

    OdpowiedzUsuń