30.08.2015

PIERWSZY WPIS


Mój pierwszy wpis... hmm.. o czym by tu...
Tak na prawdę nie mam pojęcia co napisać. Ten pierwszy wpis to chyba dlatego, "że wypada go napisać".
Kilka słów o tym, co będzie się znajdowało na moim blogu i w jakim celu postanowiłam go prowadzić: Ogólnie jestem osobą bardzo leniwą... i bardzo mnie to denerwuje, ale jestem zbyt leniwa żeby coś z tym zrobić :(  nie mam silnej woli jak to mówią... Postanowiłam zacząć pisać bloga aby zmotywować się  do działania - bo przecież blog powinien być "o czymś", o moich zainteresowaniach?
Tak na prawdę nie wiem nic o blogosferze, ale bardzo chcę nauczyć się czegoś i mam nadzieje, że mi pomożecie stawiać pierwsze kroki ;) Mój blog będzie o wszystkim i o niczym (w sumie chyba tak powinien się nazywać ;) myślę, że każdy  znajdzie coś dla siebie:
* Pielęgnacja twarzy (od kilku lat zmagam się z trądzikiem), ciała, włosów
* Pobawię się w projektanta ;) (aranżacje wnętrz) pewnie duuuuużo inspiracji
* Moje autorskie pomysły i prace DIY
* Aktualnie (choć bardzo powooooli) odbywa sie remont mojego domku na wsi - nowa łazienka, więc pewnie podzielę się z wami efektami pracy, ale też będę dużo pytać co myślicie o moich pomysłach;)
*Planuje w końcu wziąć się za siebie i dzielić się efektami ciężkiej pracy.. może ten blog mnie zmotywuje
* Stylizacje
* Przeróbki krawieckie
* Recenzje przeróżnych produktów
* Uwielbiam chodzić po tzw. ciucholandach i pewnie podzielę się z wami moimi zdobyczami
* Również mam sporo rzeczy na sprzedaż co postaram się zamieścić w osobnej zakładce
Mam nadzieje, że nauczę się pisać bo w tym nie jestem dobra i przy okazji wybaczcie mi moje błędy..